Més recursos emocionals per treballar amb l’alumnat

“Una bona educació emocional, és un bon predictor de l’èxit social” , afirma Marta Gutiérrez, psicòloga especialitzada en psicologia infantil i orientació educativa. I és que les emocions afecten la nostra manera de percebre i viure les coses, i per tant, saber gestionar-les ens permet controlar com vivim la vida. En aquest sentit, educar en les emocions des de petits augmenta les habilitats socials i el rendiment  acadèmic dels infants. Però també ajuda a disminuir els símptomes depressius i actituds violentes en edat adulta.

Ara més que mai ho hem de portar a terme i treballar-ho amb els nostres alumnes, per això us compartim 5 contes i 6 jocs per potenciar el treball emocional dels alumnes d’infantil i primària. Esperem que us siguin d’utilitat!