CURS. LA COMUNICACIÓ ORAL DELS DOCENTS EN CONTEXTOS VIRTUALS

El Servei de Suport i Recursos Lingüístics del Departament d’Educació ha organitzat el segon torn del  curs La comunicació oral dels docents en contextos virtuals. El curs consta dues sessions de dues hores cada una en les que es realitzarà formació al voltant de la comunicació oral dels docents en contextos virtuals, en contextos híbrids (virtuals i presencials) i a l’aula amb mascareta amb la finalitat de facilitar estratègies i recursos per afavorir una comunicació efectiva dels docents amb l’alumnat per tal de generar aprenentatge.

Dates i horari: 18 de gener i 3 de febrer de 2021 (17.30h-19.30h)

Inscripcióaquí

Els objectius de l’activitat són:

• Oferir eines als docents per a una comunicació oral de qualitat amb l’alumnat.
  • Compartir estratègies per a una comunicació oral efectiva en un context virtual en petit grup, gran grup i en turories.
  • Donar a conèixer els recursos comunicatius que faciliten la comunicació oral dels contextos virtuals.
  • Reflexionar sobre la metodologia més adequada per a afavorir la interacció i l’aprenentatge dels alumnes a través d’aquests contextos.
  • Proposar tipus d’activitats d’ensenyament-aprenentatge efectives.
  • Facilitar la comunicació amb les famílies.

Els continguts que es treballaran són:

• La comunicació oral de qualitat i efectiva en contextos virtuals, en contextos de semivirtualitat i a l’aula amb mascaretes.
  • Estratègies per a la comunicació oral dels docents amb l’alumnat.
  • Recursos que faciliten la comunicació oral en aquests contextos en gran grup, petit grup i en tutories.
  • La comunicació amb les famílies.
  • Metodologia, suports i activitats per afavorir la interacció i l’aprenentatge.
  • Orientacions per al treball en confinament.
A teacher wearing a N95 Face masks teaches mathematics at an High School