CONFERÈNCIA SIMON GREG (subtitulada) “Maths materials in the maths classroom”

Dimecres 10 de març va tenir lloc la conferència virtual organitzada pel Cesire Àmbit MatemàticMaths materials in the maths classroom“, a càrrec de l’expert i mestre de matemàtiques a la International School de Touluse Simon Greg. És la segona del cicle Perspectives Matemàtiques.

En Simon Gregg destaca la importància de que l’alumne experimenti amb les matemàtiques utilitzant materials manipulatius i ens fa veure que les converses creades al voltant d’aquestes són molt importants.

Podeu visualitzar la conferència subtitulada…aquí

Teniu a la vostra disposició la presentació que es va utilitzar durant la sessió i en la que podreu trobar diferents enllaços a propostes didàctiques.

Entre d’altres, utilitza eines de manipulació virtual de The Math Learning que podeu consultar. Amb aquesta aplicació (disponible per web, Android i IOS) podeu treballar: