Recursos i models Aprenentatge Servei

Propostes i recursos per a projectes basats en l’aprenentatge servei

100 buenas prácticas de aprendizaje-servicio. Inventario de experiencias educativas con finalidad social

Autores: Roser Batlle y Esther Escoda (Coordinación); M.ª Jesús Cuñado, Ana García Laso, Domingo A. Martín, Dolors Prats (Recopilación)
Edita: Santillana, 2019
Formato: Papel y PDF – Descargar
Idioma: Español
Eina per al diagnosi del treball dels ODS en centres educatius

La Societat Catalana de Pedagogia de l’Institut d’Estudis Catalans dona suport al treball educatiu per assolir els Objectius de Desenvolupament sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides. El passat 22 de setembre 2021, la Xarxa d’escoles Vedrunes va presentar a la Junta de la SCP-IEC la seva EINA PER LA DIAGNOSI DEL TREBALL DELS ODS EN CENTRES EDUCATIUS, que posen generosament a disposició de totes les escoles que la vulguin utilitzar.
Amb aquesta eina, des de la SCP-IEC iniciem un espai de formació i reflexió sobre els ODS amb diverses iniciatives pedagògiques realitzades als països catalans.
Propostes didàctiques per treballar els ODS en el marc del SC i l’ApS

Sessió de formació de Servei Comunitari a càrrec de M. del Mar Lluelles. Coordinadora del Projecte Implica’t+.
Formació de Servei Comunitari 2022-2023
Cicle de conferències en línia

Sessió 1. Servei comunitari en el nou currículum de secundària
Sessió 2. Construïm comunitats emocionalment saludables