Nodes del Servei de Suport a la Comunitat educativa

Des del Servei de Suport a la Comunitat educativa han publicat un nou NODES on es recull tota la informació i actualització de tot el que fa referència a Aprenentatge Servei i Servei Comunitari

Funcions:

a) Portar a terme la interlocució i l’atenció ordinària de la comunitat educativa.
b) Donar suport al funcionament dels òrgans d’interlocució i participació de la comunitat educativa.
c) Promoure la col·laboració i la coordinació amb els ens locals en matèria educativa.
d) Definir les línies de col·laboració amb els agents socioeducatius del territori.
e) Elaborar criteris que facilitin el funcionament i l’optimació de tots els recursos educatius, socials, esportius i culturals del territori per tal de contribuir a la millora de l’èxit educatiu dels alumnes, especialment dels més necessitats, fràgils o desmotivats.
f) Elaborar i facilitar orientacions i recursos per als tècnics d’integració social per facilitar-los la tasca i alinearla amb les estratègies educatives del Departament d’Educació.
g) Elaborar i difondre estratègies i recursos per promoure l’èxit educatiu de tots els alumnes, especialment dels més desfavorits, i millorar la convivència i la cohesió social.
h) Gestionar i coordinar l’acció territorial dels plans educatius d’entorn.
i) Elaborar orientacions i estratègies per consolidar i millorar els plans educatius d’entorn.
j) Elaborar estratègies per promoure el treball i l’aprenentatge en xarxa dels diferents agents educatius que operen en un territori.
k) Dissenyar eines de seguiment dels projectes desenvolupats i elaborar els informes d’avaluació corresponents.
l) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

Materials de formació 2021-2022