XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

Aquest curs 2018-2019 es convoca la quinzena edició del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.

“En aquests quinze anys, desenes de milers de nois i noies han passat pels escenaris d’alguna de les fases del Certamen. Desenes de milers de paraules escrites han estat llegides en veu alta, escoltades pel públic que omple auditoris i teatres i si hem aconseguit que, gràcies al Certamen, algú hagi descobert la màgia de la literatura, ja ens sentim satisfets” (paraules de l’Organització del Certamen)

Us recordem que hi ha 3 categories:

• Grumets Verds (CM de primària)
  • Grumets Vermells (CS de primària)
  • Timoners (Alumnes de l’aula d’acollida)
  • Corsaris (1r i 2n d’ESO)
  • Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO – lectura col·lectiva)

La inscripció està oberta fins el dia 31 d’octubre.

Enllaç a les lectures de cada categoria.