Reconeixement a l’alumna Amanda Martínez per part de l’Aula Hospitalària de l’Hospital Arnau de Vilanova

L’Amanda Martínez Rodés, alumna de 6è de Primària de l’Escola Mont-roig de Balaguer, ha assistit juntament amb la seva mare i la logopeda a recollir el  premi del certamen literari organitzat per part de l’aula hospitalària de l’Arnau de Vilanova el dia 31 de maig a les 11 del matí.

amanda1

Amb motiu d’aquest certamen literari, l’aula hospitalària premia els millors escrits de l’any dels nens que han participat o que han tingut una estada a l’aula durant el període en que han estat ingressats a l’hospital.

L’Amanda és una nena amb discapacitat auditiva, que disposa d’un implant coclear que li permet fer una vida  normalitzada i segueix la seva escolaritat amb molt bons resultats acadèmics.

amanda2

L’Amanda va patir una forta migranya amb pèrdua de memòria que la va tenir hospitalitzada durant dos nits.  En acabar, l’Amanda va agrair  en una carta dirigida al personal i metges de l’hospital la bona acollida i el tracte obtingut.

L’ escrit va estar publicat al diari Granada Costa, Proyecto Nacional de Cultura, diari dins de l’àmbit hospitalari. Va tenir molt bona acollida i va ser llegit per molta gent.

Per tot plegat cal destacar el seu esforç i  treball que queden recollits en aquest reconeixement.