Premis de la 4a edició d’Experiments de pel·lícula

Aplegats a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer, el 15 de juliol de 2017 s’han lliurat els premis del 4t concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera, activitat del Pla Comarcal de Dinàmica Educativa que té com a objectiu fomentar l’interès i el treball a l’aula de les matèries científiques i dels continguts STEM de forma amena, lúdica i utilitzant les noves tecnologies i els dispositius mòbils a l’aula.

Amb un èxit rotund i una qualitat de vídeos molt notable, el jurat ha hagut de deliberar i molt a l’hora de triar els vídeos guanyadors. Per aquest motiu, la gran novetat d’aquest any ha estat la concessió, a més a més dels premis, de dos accèssits per a les categories A i B, d’Educació infantil i Primària, i un a la categoria C, per a alumnat de l’ESO i Batxillerat.

En aquesta edició s’han presentat 25 vídeos en els quals hi han participat al voltant de 280 alumnes d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat, de diferents centres educatius de la comarca.

Els centres que han participat són: Escola Àngel Guimerà, Escola La Noguera i Escola Mont-roig, Escola Vedruna i Institut Ciutat de Balaguer de Balaguer ciutat i Escola La Ràpita de la comarca.

El jurat format per Mercè Plens i Maria Bañeres (CRP de la Noguera), Anicet Cosialls (Professor de Física i Química de l’Institut Guindàvols de Lleida), Alba Castellà Anglarill (Inspectora d’Ensenyament), Salvador J. Ribas (Director científic del Parc Astronòmic del Montsec) i Carla Vilaseca Vilarasau (Balaguer Televisió), va decidir els vídeos guanyadors d’acord amb el contingut científic, la qualitat del vídeo i l’originalitat dels treballs presentats.

Per a més informació accediu a:

En la Categoria A. Educació Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària el vídeo guanyador ha estat “Fem un volcà” de l’Escola Mont-roig amb dos accèssits per “Carrera de llaunes” de l’Escola la Noguera i “Màgia de Colors” de l’Escola Vedruna.

En la categoria B, de Cicle Mitjà i Cicle Superior d’Educació Primària el vídeo guanyador ha estat “Ou ferrat sense foc” de l’Escola Àngel Guimerà i dos accèssits per “Efecte Làmpada de Lava” i “Cristalls de Sal”, els dos de l’Escola la Noguera.

Finalment en categoria C d’ESO i Batxillerat el vídeo guanyador ha estat “Oxidació” de l’Institut Ciutat de Balaguer amb un accèssit per “Òsmosi” també de l’Institut Ciutat de Balaguer.

Seguiu la notícia a Balaguer TV: