Mobile Learning Awards. Programa mSchools

S’han convocat els premis Mobile Learning Awards del Departament d’Educació en el marc del programa mSchools per a centres amb projectes de transformació digital Educativa.

Qui pot participar?

• Centres educatius de Catalunya, formalitzat per la direcció del centre i una persona de l’equip impulsor del projecte.
  • AMPAs/AFAs de centres educatius de Catalunya, formalitzat pel representant de l’AMPA/AFA.

Quin és l’objectiu del concurs?

Reconèixer i premiar els projectes de transformació digital Educativa de centres educatius de Catalunya. Els projectes poden fer incidència a una o més àrees següents:

• Desenvolupament professional
  • Ensenyament i aprenentatges
  • Lideratge i governança
  • Col·laboració i treball en xarxa
  • Continguts i currículums
  • Pràctiques d’avaluació

Consulteu aquí la proposta completa de marc de transformació digital Educativa de centre.
Necessiteu inspiració? Consulteu aquí els projectes guanyadors dels Mobile Learning Awards 2018.

Quan i com fer la inscripció?

• Fins l’11 de febrer de 2019: lliurament de projectes mitjançant el formulari d’inscripció ja disponible.
  • 28 de febrer de 2019: exposició dels projectes guanyadors i lliurament de premis en el marc del Mobile World Congress 2019.

Us animem a presentar el projecte del teu centre, com a premi podreu viatjar dues persones a Brussel·les per a compartir bones pràctiques amb altres directors/es de centres europeus. Consulteu aquí les bases completes del concurs.

Per a qualsevol dubte, envieu un correu a mschools@xtec.cat

Totes les eines i recursos al Toolbox: