Materials d’acollida: Mòduls de Noves Oportunitats per a alumnat vulnerable

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital  ha publicat a l’XTEC els següents materials:

Mòduls de formació de noves oportunitats, per facilitar l’acollida i la integració en els centres de formació d’adults de col·lectius d’alta vulnerabilitat, especialment de l’alumnat JMS (Joves Migrats Sols) de 16 a 18 anys.

Aquests mòduls incorporen competències, continguts i activitats específicament elaborades per acollir i oferir atenció educativa personalitzada per aquest perfil d’alumnat, i es posen a disposició del professorat a partir del present curs 2019-2020, per tal d’oferir recursos per ajustar l’acció docent als canvis específics que requereixen els menors no acompanyats que han d’atendre.

Trobareu tota la informació i els materials en aquest enllaç.