XX Certamen de lectura en veu alta. Curs 2023-2024

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya organitzen el Certamen Nacional Infantil I Juvenil de Lectura en veu alta. Aquí podeu consultar les bases 23-24 i els llibres 2024.

A. FASE INTERNA DE CENTRE

Cada centre ha d’organitzar la seva pròpia fase interna, garantint la participació de tot l’alumnat i garantint el treball de la lectura en veu alta amb tot l’alumnat. Els centres han de notificar l’ alumnat finalista del seu centre mitjançant el Formulari finalistes a l’acte.

B. SEMIFINALS A LA NOGUERA

Data: Dijous 14 de març de 2024

Horari: 10.30 h (s’obriran portes a les 10 h) i fins a les 13  h.

Lloc: Teatre Municipal de Balaguer

Organitza: Servei Educatiu de la Noguera, a través del CRP i l’equip LIC de la Noguera. Els finalistes de cada semifinal passaran a la final territorial (Dijous 16 de maig al Teatre de Balaguer).

Assistents: Poden venir-hi tots els alumnes i acompanyants que considereu. La DATA LÍMIT per fer-nos arribar el nom del representant de cada categoria i els assistents a l’acte és el 4 de març de 2024. Ens els heu de fer arribar mitjançant el  Formulari Assistents a l’acte

També us fem arribar informació que és del vostre interès:

Més informació sobre el CLVA (bases del certamen, llibres, recursos,…).