XIV Gimcana lingüística de la Noguera

Ja s’apropa una nova edició de la Gimcana lingüística de secundària, que ja passa per la XIV edició. Aquesta s’adreça a tot l’alumnat de 2n ESO de la comarca, i enguany tindrà lloc el 5 de març al teatre de Balaguer, a partir de les 10.30h. Hi assistiran més de 300 alumnes i professorat acompanyant, que gaudiran amb les proves i animant l’alumnat participant.

En aquest certamen que organitzen la Paeria de Balaguer i el CRP de la Noguera amb la col·laboració del Consell Comarcal de la Noguera, 4 alumnes representants de cada institut participant competiran en una sèrie de proves lingüístiques. Els 16 alumnes que representen els 4 instituts participants, al llarg de diverses proves lingüístiques

L’alumnat participant ha rebut un dossier setmana per preparar les proves en el seu centre, de forma que aquesta fase interna serveix per seleccionar l’alumnat representant del centre.