XIII Gimcana lingüística de la Noguera

Ja s’apropa una nova edició de la Gimcana lingüística, que ja passa per la 13a edició. Enguany tindrà lloc el 8 de març al teatre de Balaguer, a partir de les 10.30h. Aquesta s’adreça a tot l’alumnat de 2n ESO de la comarca,

En aquest certamen que organitzen la Paeria de Balaguer i el CRP de la Noguera amb la col·laboració del Consell Comarcal, de la Noguera, 4 alumnes representants de cada institut participant competiran en una sèrie de proves lingüístiques, fent-ne gaudir també tot el públic assistent que els acompanya.

La Gimcana té una fase inicial en centre que comença 4 setmanes abans de la final, per preparar i entrenar les activitats amb l’alumnat participant. En aquest sentit, el calendari serà el següent:

📝 Setmana 0. Recepció de la documentació a partir de l’1 de febrer de 2023
📝 Setmana 1. Del 6 al 10 de febrer de 2023