Semifinal de la Noguera – XIX Lectura en Veu Alta

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

Organitzat en diferents fases, ja ha començat la fase interna de cada centre, que seleccionarà l’alumnat representant a cadascuna de les Semifinals. A la Noguera, aquesta semifinal tindrà lloc el dimarts 28 de febrer, al Teatre Municipal de Balaguer.

• Obertura de portes: 10.15h
  • Inici de l’acte: 10.30h
  • Fi de l’acte: 13.00h

L’alumnat lector de les categories grumets vermells, grumets verds, timoners, corsaris i tropa de corsaris faran els possibles per llegir el millor possible davant del jurat i ser els representants comarcals a la final territorial de les terres de Lleida, que encara està pendent de definir lloc i data.

Les lectures s’envien als centres 5 dies abans de la semifinal!!

Feu clic aquí per veure tota la informació relativa al Certamen.

Bona lectura!