Presentació del treball de Geocerca del Seminari d’Educació Física al PCEE

El seminari d’Educació Física de la Noguera ha presentat aquest 5 de setembre el treball de geocerca que realitza a la jornada de presentació dels coordinadors del pla català de l’esport a l’escola.

Aquesta va ser una de les activitats seleccionades pel comissionat del PCEE. L’activitat va ser tot un èxit on més del 90 per cent dels inscrits va participar de l’explicació i experimentació de la geocerca a l’escola i les valoracions van ser d’allò més positives. Els mestres implicats en el projecte valoren la importancia de l’activitat per tal de poder introduir les TAC i la metodologia de gamificació en l’àrea d’Educació Física.

En el següent enllaç podeu veure la presentació realitzada.