Jornada de difusió del projecte FER a la comunitat educativa

La sala Maria Rúbies del Consell Comarcal de la Noguera ha acollit aquest 5 de setembre la jornada de formació per a professat de primària interessat en desenvolupar el projecte FER.Cat que el Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord desenvolupa des del curs 2009-2010 amb l‘objectiu de fomentar l’emprenedoria en clau rural a l’alumnat de primària.

Aquesta jornada serveix per mostrar el materials als professors i orientar-los a l’hora de portar aquest projecte a les seves aules per tal de conscienciar els infants de la realitat empresarial del seu entorn i dotar-los d’eines per poder aportar solucions creatives als nous reptes de territoris rurals, projectes que es mostren a final de curs i que al llarg del curs hauran treballat gràcies a la mascota del programa.

En l’edició passada el programa FER.cat va comptar amb la col·laboració de 61 professors i hi van participar 40 escoles i més de 800 alumnes d’arreu del territori català.

Llegiu l’article complet a Balaguer TV