L’Escola Els Planells apadrina el Menhir de Seró

El passat dimecres dia 20 de desembre de 2017, els alumnes de 6è de l’Escola Els Planells d’Artesa de Segre, van representar l’obra de teatre El Menhir de Seró dins del projecte “Apadrinem el Túmul de Seró”, posant fi a les activitats programades dins d’aquest projecte iniciat el curs passat.

Un dels objectius d’aquest projecte és la seva difusió tant interna com externa d’aquest monument apadrinat. En aquest sentit, es van realitzar dues representacions de l’obra. Una primera al matí destinada a l’alumnat de l’escola, i l’altra a la tarda, destinada a les famílies i al públic en general, i que va comptar amb la representació de diferents entitats implicades en el projecte: Ajuntament d’Artesa de Segre, Espai Transmissor de Seró, Museu comarcal de la Noguera, Camp d’Aprenentatge de la Noguera i Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera.

L’obra ha tingut difusió en diferents mitjans com Balaguer TVel Groc de BalaguerNoguera TV o el diari Segre.

Accediu als àlbums de fotos:

Els nous alumnes de 5è per la seva banda inicien aquest curs les seves pròpies activitats dins d’aquest projecte.

Llegiu el còmic amb la història del Menhir de Serò: