Activitats del Parc de trànsit al Molí de l’Esquerrà

Durant la setmana del 18 al 22 de desembre han tingut lloc les activitats del Parc del trànsit organitzat pel Servei Català de Trànsit i que s’ha dut a terme al Molí de l’Esquerrà per a l’alumnat de 3r i 4t de Primària.

Els nens i nenes participants han conegut de primera mà el significat de moltes senyals de trànsit que trobem en les nostres ciutats i han pogut gaudir d’un circuit amb bicicleta on han posat en pràctica les seves actuacions com a conductors/es i vianants responsables.

L’alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal acompanyat de la Regidora d’Ensenyament, Gemma Vilarasau, i de la Directora del CRP de la Noguera, Mercè Plens, els han visitat el divendres 22, i han pogut comprovar la destresa i la bona disposició de l’alumnat per millorar les seves actituds tot circulant pels carrers.

Cliqueu a la imatge per accedir a la galeria completa d’imatges.