“La cadira buida” – Per parlar del dol abans de Nadal

L’acte “La Cadira Buida” del 18 de desembre al Casal Cívic i Comunitari El Miracle té per objectiu acompanyar a totes aquelles persones que estan en dol per la pèrdua d’una persona estimada.

El Nadal és un període de fortes emocions que poden ser aclaparadores i provocar malestar en les persones que estan passant un dol, ja sigui el primer Nadal o no, amb l’absència de la persona estimada. La xerrada pretén donar els recursos i l’acompanyament per afrontar d’una forma més saludable les situacions que esdevenen durant les festes de Nadal.

Aquest any, en l’acte participa l’Escola Municipal de Música de Balaguer, de manera que els actes estaran amenitzats per les peces musicals que tocaran els i les alumnes per afavorir la calidesa de l’acte.