CONCURS Dibuixos de Nadal “Aquest Nadal Implica’t amb els ODS”

S’ha convocat el concurs de dibuixos de Nadal 2023. Amb l’objectiu de promoure la creativitat plàstica i la participació de les escoles en les festes populars, s’adreça als nivells educatius des de les llars d’infants, infantil, primària i Educació Especial dels centres de la ciutat de Balaguer. El tema d’enguany és “Aquest Nadal…Implica’t amb els ODS”, amb la intenció que els alumnes reflexionin sobre quines són les nostres necessitats i què és allò que hem de desitjar com a societat. Vincular els diferents aspectes de les celebracions d’aquests dies amb els ODS (consumisme, salut, alimentació, desigualtats, residus, energia, clima…) tot reflexionant des d’una mirada crítica i animant a passar a l’acció.

CATEGORIES:
A. Infantil Primer cicle
B. Infantil Segon cicle
C. Cicle Inicial Primària
D. Cicle Mitjà Primària
E. Cicle Superior Primària
F. Educació Especial

BASES:
1. Els alumnes hauran de fer el dibuix en una làmina DIN A-4.
2. El tema és “Aquest Nadal…Implica’t amb els ODS”
3. Seguint el tema, la creació haurà de ser totalment lliure per part de l’infant.
4. Els treballs presentats hauran de ser inèdits.
5. Les dades bàsiques de l’alumnat (nom, telèfon mòbil d’un responsable familiar,
el nivell educatiu i centre escolar) s’hauran d’escriure al darrere de cada
làmina.
6. Cada centre haurà de seleccionar un màxim de 10 treballs per a cada grup
classe (no per cicle).
7. Els centres han de lliurar els 10 dibuixos seleccionats per curs
presencialment al CRP de la Noguera en sobres tancats. En aquest sobre hi
constarà el nom del centre i el curs.
8. La data límit per lliurar els dibuixos és el 13 de desembre de 2023.

Consulteu las bases completes al web del Pla Municipal de Dinàmica Educativa (apartat 8.1)

El LLIURAMENT DE PREMIS: Dimecres 3 de gener de 2024 a les 19.00h. al recinte Cosmolúdic (Pavelló INPACSA)