Els centres de la Noguera a la Jornada de Servei Comunitari

Els instituts Ciutat de Balaguer i Almatà i les escoles Pia i Vedruna de Balaguer han participat a la Jornada de Servei Comunitari que va tenir lloc el passat 27 de novembre a la Sala d’actes de l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida dirigida a  tots els centres públics i concertats de la demarcació de Lleida i als professors referents i col·laboradors de centres que impulsen el Servei Comunitari i l’Aprenentage Servei en el seu currículum.

El Programa va comptar amb una Conferència de la pedagoga Sra. Roser Batlle, experta en Aprenentatge i Servei. Seguidament hi vam poder conèixer les experiències de l’Observatori ApS de la UdL de Primària a càrrec de Sra. Deli Miró, professora de la UdL, del Servei Comunitari a Gàmbia de l’alumnat de secundària de l’INS Manuel de Montsuar i les activitats ApS al Batxillerat Internacional de l’INS Josep Lladonosa de Lleida.

Seguidament varem poder compartir i treballar conjuntament en els Tallers interactius dinamitzats per la Sra. Marta Ballvé, pedagoga, professora, per cloure amb la invitació al grup ICE “cafè ApS” a càrrec del Sr. Joan Dalmau.