3a sessió XATME

El passat dilluns 23 de febrer, la XATME, va dur a terme la seva quarta sessió de treball. En aquesta ocasió, ens vam traslladar a l’Ecomuseu, un entorn privilegiat que ens va permetre connectar la pràctica educativa amb el patrimoni del nostre territori.

La jornada va començar amb la benvinguda de la directora de l’Ecomuseu, qui ens va presentar detalladament l’oferta educativa del centre. Vam tenir l’oportunitat de saber moltes històries del Delta de l’Ebre i de recórrer les seves instal·lacions, descobrint com l’espai esdevé una eina pedagògica de primer ordre per a les escoles de la zona, facilitant aprenentatges vivencials i significatius.

Després de la visita, vam reprendre el fil conductor d’aquest curs “L’avaluació per aprendre”. En aquesta sessió, vam comptar amb una ponència molt enriquidora sobre el tarannà i la metodologia de l’Escola L’Assumpció de Deltebre. Sota el títol “Eines per desplegar el currículum i millorar l’avaluació”, l’equip de l’escola ens va compartir la seva experiència:

  • Com articulen el nou currículum en el dia a dia de l’aula.
  • Quines eines concretes utilitzen per transformar l’avaluació en un procés de millora constant per a l’alumne.
  • Estratègies per fer que l’avaluació sigui transparent, competencial i compartida.

Presentació

Desplaça cap amunt
Ves al contingut