TEIXINT FILS D’EMOCIONS I COHESIÓ SOCIAL: ARPILLERES

Projecte que busca crear espais de diàleg i experimentació entre el professorat per empoderar-lo en l’ús d’una metodologia que, des de l’art, l’escolta i la transversalitat curricular, li faciliti construir models de relacions, de comunicació i de formes d’organització no violentes a l’aula.

A través de combinar la formació de mestres amb l’aplicació pràctica d’un projecte a l’aula, Teixint Fils d’Emocions activa un procés de cohesió social, creativitat i conflicte que aconsegueix transformar escoles i comunitats.

Aquest projecte, liderat per Neus Bartrolí i Marina Caireta, està impulsat per un equip de dones convençudes de la necessitat d’educar per la cultura de pau i de la força de l’art com a eina per fer-ho.

Teixint fils d’emocions i cohesió social: Arpilleres