POPAP escolar, ràdio i escola

Popap Escolar és un programa de ràdio dirigit per Mariola Dinarés. Aquest programa neix per fer arribar a tots els infants, nois i noies, i famíies continguts escolars. JO EM QUEDO A CASA, QUEDA’T I APREN

Si bé en aquest temps de confinament molts dels nostres alumnes no disposen de dispositius mòbils,ni xarxes d’internet, es busca a  traves de programes com POPAP ESCOLAR de Catalunya Ràdio, com InfoK, mà de contes del canal Super3 arribar a tot l’alumnat. Ha estat possible gràcies a  l’acord del Departament d’Educació i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals  per crear material educatiu a partir de continguts de TVC i Catalunya Ràdio.

El programa POPAP ESCOLAR, s’emet des de dilluns a divendres de 16-17h. Amb la següent programació: Comença despenjant el mòbil vermell un infant, més gran de 12anys, Hi ha diferents espais per classes d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària, també hi ha l’hora del pati, la tutoria. És un programa molt divertit i el pot escoltar tota la família, presentant activitats formatives per aquests dies de confinament.

En la classe d’Educació Infantil, podem sentir a la Sílvia Cóppulo que ens explica un conte. Després tant a Primària com a Secundària es presenten càpsules d’aprenentatge de les diferents àrees.  S’ha fet una crida als mestres per tal que puguin presentar una càpsula de classe, d’uns 10′ de durada. El nostre CREDA, participarà en el programa del dia 9 d’abril, amb l’aportació de la logopeda: Vicenta Guàrdia Badia. Una classe de Primària, amb la càpsula ELS PRONOMS FEBLES. Us convidem a escoltar-nos!!!