Serveis

Aquest material audiovisual ha estat elaborat per l’alumnat del CFGS de Mediació Comunicativa de l’INS Ronda

El nostre equip multidisciplinar ofereix els serveis que trobareu a continuació:

• Atenció logopèdica a alumnes amb pèrdua auditiva o amb transtorn de llenguatge.
  • Exploració psicolingüística de l’alumnat atés pel CREDA.
  • Acolliment familiar per a families d’alumnes amb pèrdua auditiva.
  • Assessoraments al centres escolars on hi hagi matriculats alumnes amb pèrdua auditiva o amb trastorns del llenguatge.
  • Col·laboració amb l’EAP per decidir si un alumne és susceptible de rebre atenció per part del CREDA.
  • Valoració audiològica de l’alumnat amb sospita o amb diagnòstic de pèrdua auditiva.
  • Revisions audioprotètiques de tot l’alumnat amb prótesis auditives, estiguin o no atesos pel servei de logopèdia.

En aquest vídeo trobareu informació sobre el CREDA: funcions, unitats d’actuació, activitats amb l’alumnat, famílies, professorat…