Entrevista a Encarna Pérez sobre el confinament

Des de la televisió local Canal SET de Santa Eulàlia de Ronçana (Vallès Oriental), en el seu informatiu Setmanal SET INforma, entre els minuts 40-45, la Doctora en Psicologia i logopeda, Encarna Pérez Pérez, ens aporta diferents directrius bàsiques i essencials que ens poden servir a l´hora d´afrontar el confinament en el que les famílies ens trobem actualment.
Els seus consells, com a psicòloga infantil i experta en comunicació i llenguatge, ens poden ajudar a comprendre i a viure aquesta experiència, tot posant en valor les nostres fortaleses.

La Doctora Pérez, ha col.laborat com a formadora en diferents CREDA de Catalunya.
Màster en Psicobiologia i Neurociència cognitiva, professora dels graus de Psicologia i Logopèdia i del Màster de Trastorns de la Comunicació i el Llenguatge de la UAB.
És directora del CPL Santa Eulàlia-Vic des de 1988.
La seva bibliografia ens aporta un coneixement profund i exhaustiu sobre les dificultats de comunicació i llenguatge:
-Pérez Pérez, E. (2018). Diagnóstico e intervención en la dislexia, la disortografia y la disgrafia. Lebón. Barcelona
-Pérez Pérez, E. (2013). Diagnóstico e intervención en las dificultades evolutivas del lenguaje oral. Lebón. Barcelona
-Pérez Pérez, E. ; Serra, M. (2003). Análisis del retraso del lenguaje. Ariel. Barcelona
Li agraïm els seus consells, en una situació mai viscuda anteriorment, en la que tots som aprenents.
Així com també a la televisió local SET, que en facilita la difusió, fent que la informació global i la local formin part d´aquesta nova forma de viure, que en podríem dir GLOCAL.