El passat dimecres 3 de juny de 2026, la seu del CREDA Lleida (situades a l’IES Joan Oró) es van omplir d’energia, somriures i molta música amb la celebració de la nostra esperada Trobada de Joves d’aquest curs 2026.
L’esdeveniment va ser tot un èxit de participació: vam comptar amb l’assistència de 22 joves vinguts de diferents localitats de les terres de Lleida. Va ser una oportunitat fantàstica perquè es trobessin i coneguessin, compartissin experiències i passessin un matí d’allò més divertit.
Un matí complet: des de l’esmorzar fins als garrotins
La jornada va començar amb l’arribada dels nois i noies, seguida d’un bon esmorzar compartit que va servir per trencar el gel i agafar forces. Però el plat fort del matí va arribar de la mà de la música.
Enguany hem tingut el luxe de comptar amb un artista convidat molt especial: Lo Pau de Ponts, conegut com “El rei dels garrotins”. Amb el seu humor característic, la seva guitarra i la seva increïble capacitat d’improvisació, ens va oferir un taller de garrotins on els joves van ser els autèntics protagonistes. Entre rimes espontànies, riures i molt de ritme, tothom es va llançar a cantar i a expressar el seu enginy.
Va ser una molt emocionant compartir aquesta estona plegats!
Com es pot veure a la fotografia de grup, l’ambient va ser immillorable. Volem agrair de tot cor a Lo Pau de Ponts la seva energia i generositat per venir a regalar-nos aquesta estona i als professionals del CREDA per la seva organització i acompanyament dels alumnes d’arreu del territori. I sobretot, milions de gràcies als 22 joves que van venir per fer d’aquest dia una jornada inoblidable.
Gràcies per la vostra implicació, les vostres ganes i la vostra alegria. Ens veiem a la propera!
Moltes gràcies, joves del CREDA Lleida, referents Malls dels centres i Pau de Ponts!



