Dixit World

Coneixeu el joc de taula Dixit? Doncs avui us presentem l’aplicació. Podeu fer clic a la imatge i us la podreu instal·lar.

Quan comencem el joc hi ha un petit tutorial per saber com s’hi juga. Cal expressar la visió que tenim del món mitjançant les cartes del Dixit, una mateixa carta pot tenir varis significats depenent de la persona.

En el Dixit World, jugadors de tot el món crearan endevinalles, l’objectiu és entendre com pensen per trobar la resposta correcta.

Primer crearem nosaltres mateixos una endevinalla. Per fer-ho escollirem una carta i escriurem l’endevinalla, també escriurem una explicació d’aquesta.

En el menú d’inici tenim les creacions d’altres usuaris, n’escollim un i anem resolent les endevinalles.

L’alumnat pot llegir o li podem llegir les endevinalles, podem seleccionar la carta que pensem que és la correcta tot explicant el perquè de la nostra elecció i el perquè descartem les altres. Un cop esbrinada la carta correcta podem comentar l’explicació que se’ns ofereix sobre l’elecció de la carta.

Ja veieu que és un joc on totes les visions són vàlides, i amb el qual podrem practicar les hipòtesis i les conclusions.