Creem imatges amb DALL-E

Avui us presentem la web DALL-E, un sistema d’intel·ligència artificial capaç de crear imatges a partir de frases escrites.

Podem crear dissenys realistes o artístics a partir d’un text, ampliar el contingut d’imatges ja creades, afegir o eliminar elements tot seleccionant-ne l’ubicació i fer variacions basant-nos en l’original.

Per utilitzar aquest recurs només cal registrar-nos, ens ofereix 30 imatges gratuïtes i, mensualment, se n’afegiran 15 més. Un cop registrats podem començar a crear, escrivim una frase i ens ofereix quatre imatges, podem escollir i descarregar la que més ens agradi.

Amb els alumnes ens serà útil per treballar la descripció, els elements situacionals, representar el pensament i fer volar la imaginació.

Us animem a provar-ho!

Aquí podeu veure alguns exemples:

Un peix jugant a fútbol.           Una nena jugant al bosc amb un conill i una pilota, art digital