Les mascaretes transparents, imprescindibles per l’alumnat sord

L’alumnat sord ha deixat de tenir accés a la lectura labial com a resultat de l’ús de les mascaretes, creant així una barrera que els hi dificulta el dia a dia en l’aula.

Es per això que el departament d’educació s’ha compromès a fer arribar mascaretes transparents a l’alumnat sord i també als seus companys d’aula i als mestres i professors.

De moment s’està tramitant la certificació i fins que no arribin aquestes mascaretes, les associacions proposen que s’estableixin uns protocols clars d’actuació dins de l’aula i proposen l’ús de pantalles facials sempre i quan es pugui mantenir la distància de seguretat.

Mascaretes transparents per l’alumnat sord