La revisió de l’escriptura al cicle inicial

Aquest és un article de Rosa Gil i Lara Reyes.UAB.

Articles De Didàctica de la Llengua i la Literatura * núm.68 * p.26-33 * gener 2016

Les produccions escrites dels alumnes de primària demanen ser acompanyades i guiades en tota la seva complexitat i de forma completa. Aquest fet consisteix a guiar tot aquest procés i en totes les seves fases: la `planificació, la textualització i la revisió dels textos. La revisió del text escrit ha d’anar paral·lel al fet motivador d’escriure, per això és important dissenyar i tenir presents en l’organització escolar espais conjunts.

 

Paraules clau: planificació

interacció

acompanyament

revisió

reflexió metalingüística

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>