¿Qué bonita eres, Estela!

Des d’avui tenim al Fons Documental el conte “!Qué bonita eres, Estela!” de la Cristina Hernández, tieta sorda de dos alumnes amb sordesa de l’escola El Vapor de Terrassa. És un conte molt interessant per a nens amb sordesa, pares i educadors.

L’Estela és una nena amb implant coclear que amaga les seves orelles per por a ser rebutjada. En parlar de les seves emocions, diferents personatges posen en valor allò que ens fa diferents dels altres, fent-li veure que és bonica sent com és. El conte parlar de la importància de l’acompayament emocional i la relació amb els iguals per a una construcció sana de la pròpia identitat i el desenvolupament d’una bona autoestima.

El conte inclou un codi QR que permet l’accés a un vídeo del conte en LSE, subtitulació i audio.