Projecte Signem

El passat dimecres 30 de març al Palau Marc de Barcelona i organitzat per Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya es va presentar el Projecte Signem elaborat per la FESOCA i adreçat a professionals, docents, famílies i alumnes.

El projecte té com a objectiu principal difondre l’existència de la llengua de signes catalana (LSC) així com d’altres aspectes relacionats amb les peculiaritats i característiques de la cultura i identitat pròpia de la Comunitat Sorda catalana.

Actualment el projecte està format per 8 programes dedicats cadascun d’ells a un tema diferent: presentacions i salutacions, vida quotidiana, família i amics, transports…

Podeu trobar el recurs de forma permanent al menú “Professionals>Recurs didàctics>Llengua de Signes” (al menú lateral “Recursos LSC) i també al de “Families i Alumnes>Orientacions i informació”.