Adaptació/creació de materials web – Grup de Treball

Som la Noèla Ribo, la Sílvia Marante i l’Anna Bigorra, integrants del Grup de Treball “Adaptació/Creació de materials web” i us presentem tres jocs que hem creat per treballar els verbs pronominals i l’ús correcte dels pronoms febles, pensats per a alumnes de Cicle Mitjà i Superior de Primària. L’objectiu del joc de Les cares és el de  potenciar la capacitat de comprensió i producció d’oracions simples amb verbs pronominals i l’ús correcte dels pronoms febles. I el Qui a qui? i la Súper Oca Verbs Pronominals treballen la capacitat de comprensió i de producció d’oracions simples amb verbs pronominals i l’ús correcte dels pronoms febles segons el Complement Indirecte que s’elideixi. Per altra banda, també hem actualitzat les imatges del test Laura Bosch (català) perquè siguin més engrescadores pels alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *