TURISME PEDAGÒGIC

El passat dimecres 22 de maig va tenir lloc l’última trobada del curs de les professionals dels SIALS del Vallès i d’atenció primerenca del CREDA.

Aquesta trobada va ser la primera realitzada com a “Turisme Pedagògic” i esperem que, després de l’èxit d’aquesta, n’hi hagi moltes més.

Agraïm enormement els dos centres i a tots els seus professionals que van acollir aquesta trobada,l’escola Catalunya i l’institut Vallès de Sabadell.

La trobada va ser molt profitosa, vam poder compartir un primer moment amb les direccions dels dos centres, que van fer valdre els seus projectes explicant-ne els orígens i la importància d’aquests dins l’engranatge dels seus centres.

Posteriorment, les companyes dels dos agrupaments ens van voler presentar tant els espais com la seva organització, funcionament i materials.

Va ser un matí per compartir anècdotes i experiències i volem donar les gràcies a tothom, sobretot als nostres alumnes sords que són els protagonistes d’aquest projecte.

Ha estat un plaer poder impulsar les trobades de “Turisme Pedagògic”, esperant trobar-nos novament el curs vinent.