El vídeo a les entrevistes amb les famílies

S’ha publicat a la revista Guix d’Infantil (número 95 de Juliol-Agost 2018) un article de la Mar Pastor, la Bet Garriga (tutora) i la Carola Garriga (Mall) titulat “Ja hi som tots! El vídeo a les entrevistes amb les famílies”.

En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars a l’Escola Bellaterra, centre d’agrupament d’alumnat amb sordesa. La idea consisteix a enregistrar fragments de la vida diària de l’infant a l’escola per poder-los mostrar a les famílies, amb l’objectiu de fomentar l’apropament de les mares i els pares al centre i de generar un espai distès on les famílies se sentin segures.

Per si voleu llegir l’article, us adjuntem una còpia en pdf. També podeu trobar la revista al nostre CREDA.

Article: Ja hi som tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *