TREBALL LOGOPÈDIC AMB L’ALUMNAT AMB PÈRDUA AUDITIVA DE 0 A 3 ANYS

La setmana passada vam poder fer una formació amb la Idoya Ibarbia Mangrané.

Va ser una formació molt  interesant en la que la Idoya va parlar dels aspectes bàsics de l’atenció logopèdica en aquesta etapa inicial, prioritzant els continguts més importants a treballar i tenint present el que significa una pèrdua auditiva i la diversitat d’intervenció que requereix tenint en compte sempre que cada nen o nena té unes necessitats diferents i un entorn també divers.

Prioritzant la estimulació auditiva, l’escolta , les etapes de treball auditiu i vinculat sempre amb l’etapa evolutiva en la que es troba el nen o nena.