vídeoMAT 2021

S’obre el període d’inscripció per a participar al vídeoMAT2021.  Obert fins el dilluns 1 de març de 2021.  Enllaç d’inscripció.

El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

Pot participar-hi tot l’alumnat d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, FP, Educació d’Adults i Universitat de Catalunya i d’altres territoris de parla catalana.

Materials de suport

Al bloc del projecte els participants disposen d’un seguit d’informacions per tal d’acompanyar les diferents fases del projecte:

Per qualsevol consulta us podeu posar en contacte amb el CESIRE CREAMAT (creamat@xtec.cat) o al correu electrònic (infovideomat@gmail.com).