CURS PER L’ELABORACIÓ DEL PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

Activitat adreçada a promoure la millora de la convivència escolar i consolidar el desenvolupament dels plans educatius d’entorn i altres projectes comunitaris.

Les persones destinatàries preferentment seran membres dels equips directius o coordinadors de convivència implicats en l’elaboració del projecte de convivència .

3090330540   Elaboració del Projecte de convivència
Inici: 24/10/2017
CRP del Baix Llobregat VIII
Cedres, 38… Llegeix més»

1a Jornada de pràctiques d’estudiants universitaris

Dissabte 4 de novembre, de 9.00h a 14.00h, se celebrarà a l’Auditori de la Facultat de Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona la primera jornada de pràctiques d’estudiants universitaris.

L’esdeveniment s’adreça a directors, coordinadors, tutors de pràctiques de centres d’educació infantil, primària, secundària, formació professional i universitats.

L’objectiu de la jornada és posar en valor el desenvolupament de les pràctiques universitàries en els centres formadors en col·laboració amb les universitats.

L’acte s’inaugurarà amb la ponència a càrrec del Sr. Francesc Pedró, cap de la divisió de Polítiques Sectorials TIC i Educació de la UNESCO sota el títol: Pràctiques comparades europees.

Fòrum d’educació i cultura popular

FÒRUM D’EDUCACIÓ I CULTURA POPULAR  és una recreació dels valors de la cultura popular a l’educació, en xarxa amb la societat.  El fòrum pretén ser un espai de reflexió, debat, d’aprenentatge i d’intercanvi que permeti centrar criteris i revisar el discurs teòric i les pràctiques sobre la cultura popular en l’educació, posant de relleu aspectes com la interculturalitat, la diversitat religiosa o el gènere.

La 2a edició de “Som Cultura Popular. Mostra del Patrimoni Cultural Immaterial” se celebrarà els dies 26 i 27 de gener de 2018 a Barcelona.

Cada centre educatiu interessat presenta al seu CRP una síntesi de la seva aportació . Es demana que l’activitat s’hagi dut a terme abans de gener de 2018 i que compti amb la participació activa de l’alumnat del centre. També es pot haver dut a terme amb col·laboració de l’AMPA.

Edurecerca 2017

El 16 de juny,  al Palau de Sant Feliu de Llobregat, va tenir lloc el lliurament de premis Edurecerca.  L’alumne Carla López Arnai, de l’Institut Mediterrànea, ha guanyat, amb el treball EL PATRIMONI ARQUITECTÒNIC DE CASTELLDEFELS: Memòria i identittat d’una ciutat, el premi CENTRE D’ESTUDIS COMARCALS.

Moltes felicitats a tots els alumnes, els treballs de recerca dels quals van ser finalistes en aquests premis.