Fem matemàtiques 2021

FEM MATEMÀTIQUES és una activitat dirigida a l’alumnat de 6è de Primària i de 1r i 2n d’ESO.  La finalitat és potenciar el raonament matemàtic a través de la resolució de problemes i fomentar la capacitat de comunicació i argumentació matemàtica.

S’organitza anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Educació en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases:

• Primera fase (es fa als centres)
  • Segona fase (es realitza de manera independent en cada una de les 5 associacions que forma part de la FEEMCAT: APMCM, ADEMGI, APaMMs, ABEAM, LleiMat)
  • Tercera fase o fase final se celebra sempre al voltant del dia 12 de maig, Dia Escolar de les Matemàtiques (s’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic).