Ones que conten

Radio Castelldefels

“Contes col·laboratius” és un projecte  que  respon a un model de treball en equip, col·laboratiu i seqüencial, que afavoreix la competència lingüística de l’alumnat. Amb la col·laboració de l’alumnat i del professorat implicat, es creen un conjunt de contes nous que viatjaran virtualment pels centres. Aquest curs hem  introduïm UNA NOVETAT que dóna espai a l’expressió oral. Gràcies a la col·laboració de la Ràdio de Castelldefels s’ha creat un programa anomenat Ones que conten on els alumnes podran gravar aquest contes col·laboratius i després s’emetran per antena.

Ja han començat els nostres alumnes les seves gravacions. A finals de juny podrem escoltar el resultat a Ràdio Castelldefels.