Matesdefels 2016

El proper divendres 6 de maig de 9:30 a 13:00 tindrà lloc la 3a Jornada matemàtica Matesdefels al Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels. Per tercer any, des del Centre de Recursos Pedagògics dels Serveis Educatius de Castelldefels amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya, l’Ajuntament de Castelldefels i el programa Ciencia en Acción, s’organitza una trobada matemàtica on el joc i la matemàtica són els grans protagonistes de la jornada.

Aquesta any participaran alumnes de sisè de primària i de primer d’ESO de diversos centres de la localitat, concretament: Escola Garigot, Escola Margalló, Escola Lluís Vives, Escola Els Pins, Institut Castelldefels, Institut Les Marines i Institut Sert. Està previst que participin uns 350 alumnes que, han escollit, preparat i construït prèviament al seu centre, un joc que compartiran amb la resta de participants, amb l’ajut dels seus mestres i professors. L’objectiu, durant la jornada, és doble, per una banda que dinamitzin el joc que han preparat i per l’altra que juguin a la resta de jocs. La jornada es desenvoluparà a partir d’una organització prèviament dissenyada on els alumnes sabran en cada moment on i amb qui hauran d’estar, d’aquesta manera s’assegura un ordre i que tots els jocs tinguin participants.

Esperem que el coneixement, la intuïció, la motivació, l’esforç, la implicació, la donació, la reflexió, l’alegria, l’entusiasme, l’empatia, ens acompanyin durant tota la Jornada.