Jornada d’orientació acadèmica 2016

L’ajuntament de Castelldefels amb el suport de la Diputació de Barcelona i en coordinació amb Serveis educatius de la Generalitat i els centres educatius han organitzat aquestes jornades amb l’objectiu de:

• – Completar les accions d’orientació dels centres educatius del municipi
  • – Facilitar la pressa de decisions en moments de transició educativa i professional
  • – Afavorir la continuïtat en els estudis postobligatoris i la formació al llarg de la vida.

Fotografia Jornada

Fotografia jornada

IMG_0258_1

Destinataris: l’alumnat de 4r d’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius, PFI-PTT professorat dels centres educatius de Castelldefels, famílies i persones de l’orientació en general.

LLoc: a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona ESAB. Universitat Politècnica de Catalunya de Castelldefels.