Aprendre junts és millor

De ben segur que amb aquest títol “Aprendre junts és millor” estareu pensant que ara us trobareu un article sobre  treball col·laboratiu a l’aula. Doncs no! Aquest programa està pensat per  fomentar la lectura a escoles de primària amb la intervenció de gossos d’assistència. I, per cert, és totalment gratuït. Per tal de que us  feu una idea clara del programa, us  incloc aquest  vídeo de l’experiència que podrien tenir els vostres alumnes:

gossos que ajuden molt

I un article de premsa al respecte.
Si en voleu saber més i/o us hi voleu apuntar  (és totalment gratuït) feu clic aquí.