Enxarxats 2019

El passat 12 de juny va tenir lloc la sessió final de l’activitat Enxarxats d’animació lectora, organitzada conjuntament pel Seminari de Coordinació de Biblioteques Escolars i el CRP de Castelldefels. Aquest curs hem gaudit d’un certàmen disputadíssim. L’alumnat de 4t de Primària de les escoles participants ha mostrat un nivell molt alt. Finalment, els nens i nenes de l’Escola Can Roca han aconseguit respondre correctament més preguntes que la resta de grups. La nostra enhorabona!

Ens ho hem passat genial amb la Sara Pegues, el Senyor Flat, l’Inspector Sito, la Rita la fredolica, L’Agus i els mostres i el Capità Calçotets. Felicitacions a tots els centres participants!!!