XVII Fòrum de Recerca al Batxillerat i Cicles Formatius

Veure Fotogaleria

La sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) ubicada al campus universitari de Castelldefels, va acollir el passat 3 d’abril l’exposició dels treballs de recerca de batxillerat i dels projectes de cicles formatius en el 17è Fòrum – Fem Recerca. Els centres participants han estat els instituts Les Marines, Josep Lluís Sert, Mediterrània i l’escola La Ginesta.

L’acte va integrar la presentació de vuit treballs de recerca, a càrrec de vuit alumnes de 2on de Batxillerat, i va comptar també amb la participació de la regidora d’Educació, Nathalie Langer, el director de l’EETAC, Lluis Alonso, la directora del Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels, Maria Josep Oró, i la inspectora d’Educació de Castelldefels, Sandra Gallardo.

Entre els objectius de l’acte es trobava potenciar les activitats de recerca realitzades per l’alumnat de batxillerat i cicles formatius; donar a conèixer els resultats dels treballs a la comunitat educativa; impulsar les habilitats comunicatives de l’alumnat i valorar el seu esforç; i oferir suggeriments i idees sobre els treballs de recerca a l’alumnat de cursos posteriors.

L’acte va estar organitzat per Serveis Educatius Baix Llobregat II. Serveis Educatius de Castelldefels (Centre de Recursos Pedagògics) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelldefels i l’EETAC.

Treballs presentats:

• Raquel Martínez (Institut Les Marines): El cavall com a terapeuta
  • Eva Marcos (Institut Josep Lluis Sert): La hipnosi, frau o realitat?
  • Laura Escofet (Escola La Ginesta): Reproducció assistida
  • Olga Quintana (Institut Mediterrània): Un món sense colors. L’accessibilitat als espais públics de les persones amb deficiència visual
  • Ainhoa Molina(Institut Les Marines):  Influència psicoanalítica a la cultura contemporània
  • Carmen Navarro (Institut Josep Lluís Sert): L’escolarització dels infants autistes, un repte major
  • Joan Martí (Escola La Ginesta): Criptomonedes: diners fàcils?
  • Bru Reig (Institut Mediterrània): Impacte de la Guerra Civil a la Terra Alta i la Ribera d’Ebre

FONT: elCastell.org