Matesdefels 2018

El passat 18 de maig de les 10 h fins a les 13 h a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Castelldefels va tenir lloc la 5a jornada matemàtica Matesdefels.

Matesdefels és una trobada matemàtica organitzada pel Cente de Recursos Pedagògics de Castelldefels amb la col·laboració de la UPC i l’Ajuntament de Castelldefels.

A la jornada han participat els alumnes de 6è de l’Escola els Pins, l’Escola Margalló i l’Escola Edumar, també els alumnes de1r d’ESO de l’Institut Valèria Haliné i Institut Josep Lluís Sert. Cada centre participant ha preparat i construït prèviament un joc que van compartir amb la resta de participants, amb l’ajut dels seus padrins/es matemàtics/ques, mestres i professors/es.