ART I ARTISTA_ Aprenent Química amb Art ART AMB QUÍMICA_ Institut Mediterrània

Ahir a la tarda, 25 d’abril,  vam poder assistir a la presentació del projecte Art i Artista a l’Institut Mediterrània de Castelldefels. Un treball interdisciplinari de diversos departaments didàctics: Visual i plàstica, Ciències Naturals, Tecnologia, Matemàtiques i Llengua catalana, on els protagonistes han estat els alumnes d’ESO. Vam  descobrir  la composició dels estels de la mà de l’Antoni Bernat que ens va conduir per l’Univers amb la seva magnífica i didàctica conferència.

Gràcies per convidar-nos tot un despertar dels sentits a partir de la química i felicitats a tots als alumnes participants, docents i equip directiu.