Acte inauguració curs escolar 2019-2020

El passat 10 de setembre va tenir lloc l’acte d’inauguració del curs escolar 2019-2020 a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels.

L’acte va incloure la conferència del terapeuta i formador en narrativa terapèutica i creativitat Jordi Amenós i Álamo que portava per títol El poder de la ficció i la imaginació en educació. El ponent va explicar com funciona la narrativa terapèutica basant-se en anècdotes reals viscudes a les aules. La tesi del conferenciant és que el millor aliat d’un aprenentatge és una història o una metàfora. Els contes i les narracions, manté Arenós, ens obren les portes a comprenssions profundes, a espais interiors, al nostre món emocional i a possibilitats i solucions.

Van presidir l’acte inaugural del curs 2019-20 l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda; el Regidor d’Educació, Jordi Maresma, i la directora adjunta dels Serveis Territorials d’Educació del Baix Llobregat, Carme Ortonobes.

Trobareu a continuació algunes imatges de l’acte.