XIII Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

lva_xiii_2017

En aquest Certamen, convocat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament, a la nostra comarca, hi han participat els instituts Andreu Nin, Baix Penedès i Mediterrània, les escoles Àngel Guimerà, Àngels Garriga, Els Cossetans, Els Quatre Vents, Els Secallets, La Muntanyeta, Mare de Déu del Priorat, Marta Mata, Pau Casals i Pompeu Fabra, i el col·legi Sagrat Cor.

Els representants de cada centre ja han fet les seves lectures a la fase de Quarts de final, i alguns d’ells han passat a la Semifinal que tindrà lloc més endavant a Tarragona. En aquesta nova fase, els/les representants de la comarca seran:

• En la categoria de Grumets Vermells: Kepa Rodríguez Esteller (Escola Marta Mata)
  • En la categoria de Timoners: Wara Belén Fuentes Rojas (Escola Pau Casals)
  • En la categoria de Corsaris: Ricard Colet Cirbián (Institut Andreu Nin)
  • En la categoria de Tropa de Corsaris: Gemma Vigo Mitjans, Lara Mudarra Barros i Maria Figueras Tutusaus (Institut Baix Penedès)

FELICITATS I MOLT BONES LECTURES A LA SEMIFINAL !!!

Per a més informació consulteu el web del Certamen.